1. května 2012

rara

  Jsem líná jak blázen a vadí mi to neskutečný počasí, ze kterýho mají všichni takovou radost. Bála jsem se, že díky tomu strávím těch pár dní volna doma, ale naštěstí tu ještě jsou lidé, kteří mě ven vykopou a tak jsem hned v pátek vyrazila do města s vidinou klidnější akce. Přišly jsme domů ve 4. Naspáno: 3 hodiny.
  V sobotu jsem utekla k tetě s plánem vyhnout se práci a celý den relaxovat. Místo klidu mě čekalo ožírání kozami, práce v zahradě a celodenní vyrábění svatební výzdoby na auta. Večer posezení v hospodě a později sledování Dva a půl chlapa. Naspáno : nechci tušit.
  Celou neděli jsem básnila o májce, protože je to akce na kterou se každý rok těšim snad nejvíc a vždycky zatím dopadla dosti povedeně. Chtěla jsem se tedy pořádně vyspat a v pondělí být pěkně čilá. Co jsem do nějakejch 3-4 do rána dělala nechtějte tušit. Naspáno : 4 hodiny.
  Abych to shrnula, moje velká májka dopadla tak, že jsem byla úplně mrtvá, vypila jsem za celý večer 2 skleničky vody, ani ne čtvrtinu piva a dva loky vína. V 11 jsem odpadla, chvilku jsem si pospala na stole a ve 12 už jsem ležela v posteli.


jednou za rok jsem nahodila šaty :D takhle mě nikdy nepotkáte



 krajkové nadkolenky z votočvohoz

3 komentáře:

  1. Já se teda přidávám k "těm vem" co mají z tohohle počasí radost, protože pro mě ta zima byla děsná! :D
    Moc ti to sluší. A škoda že šaty nenosíš častěji! ;P

    OdpovědětVymazat
  2. Měla bys šaty nahazovat častěji, sluší ti to! I kamarádkám :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!