14. května 2012

what´s up?

Foťák jsem stále nebyla schopná nabít. Mam tu akorát pár lehce dementních fotek, takže to berte s rezervou a moc se nesmějte. Jo a začala jsem šetřit. Zatim se ale rozhoduju, na co vlastně. Kéra, zrcadlovka, nebo dovolená ? Kdo ví..

Jinak od čtvrtka jsem neměla pomalu ani čas otevřít noťas a ani mi to nechybělo, měla jsem se skvěle a to mi stačí :) Nefotila jsem vůbec, v pátek jsem si užila den bez školy a s obědem v KFC, sobota patřila svatbě a neděle po dlouhý době opravdu nicnedělání :) 

A přemýšlím o nějaké giveaway co vy na to?



2 komentáře:

  1. Poslední fotka je hodně zajímavá =)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou fajn! A na GA se určitě těším:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!