8. května 2012

DIY into your room

Jestli se nudíte stejně jako já, tak tady je pár tipů jak si třeba zútulnit pokoj, nebo jakoukoliv jinou místnost :)

Květináče z plechovek od čaje mě dostaly. Mám v plánu co nejdřív čaj koupit a klidně ho pít po litrech abych ho rychle spotřebovala :D A možná si kvůli tomu pořídim i další kytky.


Tohle je taky super. Pokud mám něco splnit, musim si napsat seznam a odškrtávat, protože jinak nikdy nic neudělam :D Tohle je hotový za pár minut a lístečky můžu pořád vyměňovat.

   Konečně nápad, jak využít mamky sbírku starých hrnečků.

Taky kouzelně primitivní a boží :) Záložky !

Na tomhle sice nic originálního není, ale myslim že by mě to konečně mohlo dokopat k našetření peněz na kéru.

Tak snad vás to taky alespoň trochu inspirovalo, pokud máte nějaký další návody na DIY tak budu ráda když se se mnou o ně podělíte :)


1 komentář:

  1. Ohledně té nádoby s penězi na tetování, udělala jsem si ji už několikrát :D Ale vždycky jsem z ní nějaké peníze vytáhla, protože jsem si řekla, že zrovna v TUHLE chvíli je "potřebuju" na něco jiného a až dostanu výplatu, tak je tam vrátím - nikdy se tak nestalo :D šetření prostě není moje silná stránka, i přesto, že tetování plánuji už 2 roky :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!