9. května 2012

asos

Dneska mi přišly dvoje šaty z asosu. Nečekala jsem, že vážně přijdou do 10ti dnů včetně svátků a víkendů, ale dneska už jsem je měla doma :) První mám na tety svatbu v sobotu ( jo měla jsem to jen tak tak) a druhé jen pro radost, protože se mi prostě líbily. S kvalitou jsem spokojená a naštěstí perfektně sedí. Až budu mít fotky tak je ukážu v akci :)




7 komentářů:

  1. Ty druhé šaty jsou super! :) Ty první jsou taky krásné, ale za mě prostě vedou ty druhé ;) jinak asos je skvělý, co se doručení a kvality týče, nikdy se mi nestalo, že bych s něčím nebyla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, už dlouho chci taky něco z asosu objednat, na kolik tě vyšly? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty druhý jsou úplně dokonalý! Ty první mi tolik do oka nepadli, ale třeba budou na tobě vipadát ještě líp;)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne :)

    http://www.stylebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!