29. ledna 2012

to hell and back

Klasická nuda doma..nikam nechodim tudíž nemam ani jiný fotky než jen opět z mýho pokoje a naprosto nesmyslný. Jak pořád říkam..nenaděláš nic. Ale dobrá. Včera jsem využila nepřítomnosti rodičů a vytratila se na jednu menší akci, ale fotila kámoška takže fotky tradičně čekejte někdy za rok.

Dneska se mimo jiné budu snažit přidat nějaký věci do SHOPU. Mam už doma tolik oblečení, který je sice většinou úplně nový, ale ke mě vůbec nesedí, a už se mi nikam nevejde !!

Jo a taky vám přijde, že tahle zima je horší než ty předchozí ?? Já mrznu prostě pořád a všude !







5 komentářů:

  1. Oh,chci tvoje vlasy,jsou naprosto dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  2. Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!