15. ledna 2012

fuckin' weekend

Jsem zpátky. Naprosto jsem promarnila 3 dny na chalupě. Měla jsem zkaženou náladu, nejela jsem na prkno, nejela jsem ani na běžky, jenom ležela/seděla a koukala z okna, na televizi nebo jsem hrála na notebooku karty (net tam překvapivě není) nebo na iPodu Angry Birds. Záživný činnosti, že ? A aby toho nebylo málo, tak jsem za největší krize shlédla Stmívání - nějakej druhej díl nebo co nevim jak se jmenuje. A když mě to kupodivu v jednu chvíli začalo i zajímat (na chvíli jsem stopla Angry), tak to skončilo - fakt je to blbost.

Bylo to až tak hrozný, že jsem se dokonce začala učit. Ven jsem vyšla celkově asi 3x a to na 5 minut si zakouřit. Snědla jsem 2 Pribináčky a půlku bábovky. A nezažila jsem zkrátka vůbec nic. Jak jste přežili víkend vy ??


2 komentáře:

  1. heh, to mi připomíná moje víkendy na chajdě... ještě že už tam nemusím jezdit ;) :D

    OdpovědětVymazat
  2. no vidim ze sme mali podobny vikend:DD

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!