4. ledna 2012

LOOK to the BOOK

 Inspiration from lookbook.





...jo a pomalu mě opouští odpor k těmhle botám (creepers)..co se to děje ??!

8 komentářů:

  1. mě se ty boty nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  2. no mě taky ne :D před tejdnem jsem ještě měla v plánu napsat o nich pěkně negativní článek, ale teď z nich mam smíšený pocity .

    OdpovědětVymazat
  3. podobnou americkou čapku mají teď v NY :)

    OdpovědětVymazat
  4. mě se taky dlouho nelíbily, ne že bych na ně psala hate články, ale nebyly to zrovna boty mých snů... no a teď budu jedny objednávat xD

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem creeperskám ze začátku také vůbec nevěnovala pozornost. To mi ale vydrželo jen chvilku a teď bych je fakt moc chtěla! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!