12. ledna 2012

diamons aren´t forever

Pár věcí co jsem včera koupila.. jsem totiž líná dneska něco psát. Neni to všechno, zapomněla jsem na deštník a nevim dál + šaty uvidíte až na nějaký fotce z plesu :)




top - zara (299,-)


tights - Marks&Spencer (359,- a 149,- myslim)

páárty balerínky - Camaieu (129,-)

jeans - Esprit (849,-)

shoes - Marks&Spencer (329,-)


6 komentářů:

  1. Woow, takhle si chci nakupovat taky :))
    Jo,taky jsem čuměla, když jsem Kiki viděla u Tebe a fotkách :D

    OdpovědětVymazat
  2. děláš si ze mě srandu?!! :O ty boty ti ukradnu, ženo! :DD

    OdpovědětVymazat
  3. dost dobrý! pridej se k nasemu bloguu prosím http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. ty boty jsou úžasný a přesně takové silonky momentálně potřebuju:D:))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!