11. ledna 2012

prague 11.1.

Neplánovaně jsem dneska s našima vyrazila nakupovat do Prahy. Přijela jsem před chvilkou, ověšená taškama jak vánoční stromek,ale kupodivu jsem zjistila, že jsem si koupila jenom jedinou věc k běžnýmu nošení a to zvláštní černý kalhoty, který jsou z hrozně tenký a pružný džínoviny, takže když je máte na sobě tak vám vlastně přijde, že na sobě nemáte nic :D

Jinak jsem si koupila plesový boty (zbytečný, ale stály jenom 329,-Kč), plesový šaty ( ještě zbytečnější, za poslední měsíc mam už třetí a to jsem ještě nikde na plese nebyla), tričko - prý hadr, dvoje silonky, deštník, skládací balerínky v pytlíku(taky jenom kvůli tomu, že stály 120,-Kč), vysněnej plakát na záchod :D a konečně pořádnej odpadkovej koš.

 rozmazaný a prostě divný fotky omluvte - fotila maminka, která asi držela foťák poprvý (viz. 3.foto)





 jeggins - F&F, t-shirt - market, sweater - H&M, handbag - New Yorker, shoes - Steel

+ v Kika jsem (kromě plakátu na záchod :D) objevila dokonalý křeslo ! Chtěla jsem ho schovat pod bundu a ukrást, ale bundu jsem nechala v autě.

10 komentářů:

  1. Krásné boty a taška! O křesle nemluvě:)

    OdpovědětVymazat
  2. "Chtěla jsem ho schovat pod bundu a ukrást, ale bundu jsem nechala v autě." :D
    Viděla jsem Tě v čébé, ten šátek Ti moc sluší a celkově...Máš fajn blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. To kreslo chcem :)btw veľmi pekný blog :) sledujem ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoja taška je uplne bombová a to kreslo! <3 škoda ho! Bundu sem nechala v aute... lol!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta taška je dokonalá!! :)

    K.

    http://paninky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. To křeslo dává pojmu Křeslo naprosto nový rozměr! Až u sebe budeš mít bundu, ukradni mi taky jedno, prosím :D

    OdpovědětVymazat
  7. I like your style and that is a nice outfit: the handbag and the boots very well. I support you and follow you now (via bloglovin + google). Hope you follow back!?

    greetings
    Marcel http://www.styleundsein.de

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!