4. června 2011

wonderwall

Konečně doma. Vrátila jsem se z chalupy..řekli by jste, že na chalupě se relaxuje, člověk se kochá přírodou a snaží se co nejvíc nadýchat čerstvého vzduchu co ?? Vůbec ! Skládala jsem dříví..

Hned jak jsem přijela domů tak jsem napustila vanu, pustila film a strávila večer s tím co nejvíc miluju...







vyber si..


Jo a přemýšlím že bych se tak trochu pustila do menší rekonstrukce pokoje :D Co vy na to ???




a nakonec jedna moje srdcovka.. nejlepší písnička a navíc zazpívaná nejlepší zpěvačkou :)
video

5 komentářů:

  1. Líbí se mi ty černobílé kombinace..krásné..a udělala jsi mi chuť na jahudky

    OdpovědětVymazat
  2. jééj ako pekne zaspievala Taylor pesničku Wonderwall!!! a inak, ružovú cigaretu som ešte v živote nevidela....hm? :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak promiň:D já za to nemůžu:P

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné botky :) koukala jsem na tvé návrhy WOW :) mooc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Když kouřit tak stylově ne ? :D (existujou i černý)

    TeengirlK : Děkuju moc ! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!