21. června 2011

New in closet

HOTOVO !! Bohužel jsem si dneska nechala doma foťák takže nemám fotky celýho outfitu, ale aspoň něco.

Asi si je ušiju i v béžový barvě. Co myslíte ?

6 komentářů:

  1. Takhle to vypadá nějaký křivý, hoď sem v tom sebe!! (can't wait!)... čili... dejme tomu nějaká hooodně napufaná tylová (nebo organzová, co je levnější :D) spodnička, no problemo?? Já bych jednu velmi potřebovala... :P Kolik bys za ní chtěla?

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné povedly se ti :) těším se až je uvidím na tobě :) teengirlk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. to si robila sama? vyzerajú ako z obchodu :) bravó! :))

    OdpovědětVymazat
  4. seš fakt šikovná! taky bych takový chtěla, ale bohužel sem malá a nemůžu na sebe sehnat takový, ve kterých bych nevypadala jako když tam mám na**** :D :-) jsem tvůj nový follower:)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju :) Ještě asi dolů našiju tu širokou gumu..ale nevim :D že tam mám nas**** jsem už taky dneska slyšela a to jsem docela vysoká..asi to neni výškou ale těma kalhotama no :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!