14. června 2011

Parka & My new love

Zítra jedem se třídou na vodu !! Já 2 dny chodila jak blázen po Budějovicích a sháněla parku na ten velkej výlet... Měla jsem přesnej obraz v hlavě jak by měla vypadat, jakou barvu by měla mít ..všechno. Jenže v každým obchodě na mě koukali jak na blázna a netušili co to vlastně parka je !! :D A jak dopadl můj lov ?? ( Jo a taky spatříte mojí novou hračku :)




Moje vysněná měla vypadat nějak takhle  ! Akorát jsem jí chtěla námořnicky modrou. Samozřejmě neměli ani tuhle , ani modrou ani žádnou jinou. Prošla jsem celý město a nikde nic. Našla jsem jedinej kousek, kterej sice vypadá úplně jinak a je mi v něm trošku těsno, ale už jsem fakt měla krizi !

No nejni tak špatná ne ?? Byla ve slevě v Orsay za 500. Musim říct, že jsem si tam nevybrala nic na sebe snad 3 roky a za tohle má tenhle milej zlatej obchod u mě bod ne-li dva !

Když už jsem byla v tom nakupování tak jsem ještě potřebovala nějaký boty..

Tadá. Měli je v Terranově (kde jsem nenakupovala snad nikdy) zlevněný asi z šestiset naaa 199,-
Asi si dojdu ještě pro další barvy :D

Jo a ještě jedna novinka. Naši konečně usoudili, že asi potřebuju novej mobil. Můj definitivně rezignoval asi před měsícem, pak přestal jít ,,náhradní'' , dalšímu vydržela baterka tak hodinu a když mi po tomhle zjištění řekla ať si teda vezmu mobil bratra tak už jsem se vážně naštvala a pěkně od plic jsem mamce řekla svůj názor na věc ...a voilá odpoledne na mě doma čekal můj vysněnej přístroj :D

3 komentáře:

  1. ty boty se ti fakt povedly:) krásné!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super boty! A ono většina lidí netuší, co je parka, nechápu :D Každopádně sehnalas dobrou, ještě slevněnou! Tak si užij výlet! A mobil je krásnej, ano, rodiče občas potřebují probrat a postrčit k něčemu :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!