19. června 2011

my shopping list

Tyhle věci právě sháním, kupuju nebo tvořím ! :D
1. Něco pořádnýho na krk - přemýšlím, že něco vyrobím sama .
2. Šátek - kámoška ho má tak mi snad poradí kde ho sehnat.


3. Průsvitná halenka - tu jsem právě našla na aukru a když budu mít štěstí tak za 4 hodiny je moje za 79,-

4. Hairstyle á la Taylor Momsen - konečně zas dlouhý vlasy :) Vypadá to na příští tejden!

5. Plavky H&M - zejtra se jdu podívat jestli je maj!

6. Boty Pleaser Tip-Jar - koupený na eBay, jsou na cestě tak snad tenhle týden dorazí.
7. Šortky runwaydreamz - úplně všechny co dělaj jsou nádherný..ale já to vidim na DIY .

2 komentáře:

  1. Teda ty plavky mi přijdou hrozně nepraktický.. i když pruhované opálení může vypadat cool :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nepraktický to jsou no :D Hlavně jsem je v H&M nenašla zatim :/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!