11. června 2011

sokolak,slavka & school

I´m sorry that I write after so long time but I hadn´t place and time for writing. Thursday was a day when  we could sleep  in our school. Me and my friend camrda have decided between this school event or parties in the city. Finally we chose school ! On thursday I admired some sculptures of horses on sokolak island and I lost one piece of my shisha :(. On friday I admired sculptures again - but one of them died - and I met there my stupid teacher at a time when I should be in school :D And now..some photos !




Sorry, že píšu po delší době, ale tak nějak nebylo odkud a kdy psát. Ve čtvrtek se spalo ve škole, takže jsme se s čamrdou rozhodovaly jestli do toho půjdeme nebo radši projdeme nějaký akce ve městě. Nakonec padl los na školu. Ve čtvrtek jsem na sokoláku obdivovala sochy - koně a ztratila korunku z vodnice. V pátek ráno jsem obdivovala koně znovu - jeden uhynul :(  a potkala jsem tam v době vyučování pí učitelku, která mě nesnáší. A teď pár fotek !













1 mery a hany šťastní na koni..

2. mrtvej kůň

in da school




pátek ráno..



( docela jsme hřešily :)))



3 komentáře:

  1. Tvůj outfit se mi moc líbí - je to takový správně bitchy, hlavně ty černobílý fotky... A takovýhle punčochy sháním snad odjakživa, odkud je máš? O.o :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kůň je skvělý:D:) a spaní ve škole bych si také nechala říct:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!