4. dubna 2016

comfort zone

   Když se podívám kolem sebe, všímám si toho, jak se většina lidí drží víceméně pořád jednoho určitého ,,stylu'' oblékání. Občas tedy překvapí nějakým výstřelkem, většinou na nich ale vidíte, že se necítí úplně dobře a vlastně už se nemohou dočkat, až se vrátí ke své vlastní neoficiální uniformě.
Nedávno jsem vyrážela do města s kamarádkou, kterou většinou potkáte v nějakých tmavých kalhotách, černém tílku a oversized svetru/kardiganu a pohodlných botách. Při přípravách a klasické šatníkové krizi jsem zabloudila do jejího šatníku a nestačila se divit...



   Ačkoliv mě celou dobu přesvědčovala, jak opravdu nemá nic hezkého na sebe, vykoukly na mě hned několikery krásné a elegantní šaty, po kterých můj šatník doteď jen tiše touží. Samozřejmě mne přepadly sklony si zahrát na dobrou vílu z Popelky a tak jsem kamarádku přinutila si jedny ze šatů obléci, místo kecek obula boty na podpatku a mohly jsme vyrazit. 

  V prvních chvílích jsem si připadala jako spasitel a měla jsem radost, jak jsem to krásně vymyslela a kamarádce zvedla sebevědomí a udělala z ní dámu. Jak ale večer plynul, začalo mi ale docházet, že se mi povedl pravý opak. Zatímco já si užívala pozornost, kterou přitahovaly mé ostře červené šaty, kamarádka seděla celý večer v křeči s kabelkou na klíně a odmítala se byť jen narovnat.

   Na ten večer jsem si vzpomněla včera v souvislosti s jinou, čerstvější událostí. O víkendu jsem byla na Moravě a ta samá kamarádka mi nadšeně psala o svém pátečním večeru. Dostala mě ve chvíli, kdy v jedné větě popisovala, že si připadala jako princezna a okouzlovala všechny kolem a v druhé se omlouvala, že si mimochodem půjčila můj  svetr...starý vytahaný zebrovaný svetr...svetr, který nosím tak maximálně při vynášení košů, natírání nábytku nebo do lesa. V tu chvíli jsem se musela smát, když jsem si vzpomněla, jak krásně vypadala tenkrát v těch šatech a jak to ve finále stejně nehraje žádnou roli. Důležité je cítit se dobře, to je ta věc, která ostatní upoutá a která člověku sluší nejvíc :)



  

1 komentář:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!