6. dubna 2016

BBB


black n white
 

 Stejně jako se v průběhu roku střídají roční období, střídají se u mě různě dlouhá období, kdy si například přehnaně ujíždím na nějaké barvě, kousku oblečení nebo celém stylu. Když jsem tedy v předchozím článku zmiňovala fakt, že spousta lidí má dlouhodobě nějaký svůj styl, kterého se drží, rozhodně jsem nemyslela sebe.



Do nedávné doby bylo králem mého šatníku sako. Za dobu trvání téhle obsese jsem si stačila pár kousků do sbírky pořídit a prakticky celou zimu jsem bez něj nedala ani ránu. Jak se ale začíná oteplovat, svršky se na nějakou dobu zase začínají odkládat stranou, člověk víc courá venku a co si budeme povídat, když si chci sednout někde v parku do trávy nebo jen na Náplavce k vodě, na provizorní deku zrovna sako obětuji jen nerada. 

A protože jaro je mé nejoblíbenější období v roce a já ho nechci strávit před šatníkem doma, na delší období mám svou novou obsesi jasnou - černá! Vždy, všude a se vším. A také jen a jen pohodlí.Teď je přeci ten nejlepší čas na blbnutí venku a posedávání na sluníčku. A já přesně vím, co u toho budu mít na sobě!

Máte také svá ,,období'', kdy nedáte z ruky svou oblíbený klobouk a nosíte ho pomalu i do postele nebo se na pár měsíců zblázníte do námořnického stylu a cokoliv bez pruhů nemá šanci ? :)


BBB


1 komentář:

  1. Já tedy svůj styl nedokážu nějak definovat, mám pár základních kousků a pak dokupuji to, o se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!