26. prosince 2013

sweater weather

Na nějaký čas jsem si musela dát od psaní pauzu, protože jsem nestíhala a vlastně jsem ani neměla moc novinek. Celý prosinec jsem strávila s přáteli někde ve městě, v divadle a obecně na akcích.A když říkám celý, tak to myslím vážně, protože jsem pomalu neměla pojem o čase a vlastně ani o dnech. Naštěstí vánoce mě znovu vrátily do reality. No ale jen trochu.. 

Každopádně asi bych měla zmínit největší novinky měsíce. Tou první je fakt, že jsem se jednoho normálního pátečního odpoledne strašně nudila a tak jsem vzala nůžky a trochu radikálně si zkrátila vlasy. Zatím jsem na nový účes neslyšela jedinou negativní reakci, takže můj nápad očividně nebyl tak hloupý jak jsem si myslela.

Další věcí, kterou se musím pochlubit, je to, že se mi povedl prvotřídní guláš (sójový samozřejmě). Jediné jídlo, po kterém se mi občas i zastesklo. Recept očekávejte v následujících dnech :)

Také jsem měla jít minulý čtvrtek na další 2 kérky, ale tatér onemocněl :/

Vánoce jsem strávila sama u babičky v bytě a nadělila jsem si nejlepší dárek !! Teď už jen čekám než přijde a já si konečně budu moct splnit sen :)

Vyrazila jsem na první maturák letošní sezóny... a měla jsem hodinu času a pánskou XXL košili.

Dárek od nejlepší kamarádky :)

Já, ochuzena o vlasy.


 Konečně nebudu všechny okolo pižlat nůžkami na papír :D
 Slavný guláš (první várka, kterou mi snědla babička)





5 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, ale s dlouhýma jsi mi připadala taková.. nevím jak to říct..prostě se mi to líbilo víc,ale nejdůležitější samozřejmě je, že jsi spokojená ty:D! Je pravda, že ne všem by taková radikální změna slušela a tobě to vážně sluší. Na ty "šaty" už jsem koukala tuším na fb a je to paráda, mě by to nenapadlo :D Opožděně krásné svátky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a ten hrneček bych brala všema deseti!

    OdpovědětVymazat
  3. Žádná negativní reakce? Teď jsem se urazil...

    OdpovědětVymazat
  4. sekne! ale ja už by som si dala radšej "odstrihnúť" všetky končatiny, než vlasy :(
    haha

    OdpovědětVymazat
  5. Máš skvělé tetování. ^^ Taky bych nějaké chtěla.. jenže rodiče by mě pak už asi přizabili :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!