18. ledna 2014

show me the way

 Blíží se pololetní vysvědčení a hlavně maturitní ples a já tak veškerý svůj čas trávím nad učením, u šití maturitních šatů, ale taky dumáním nad tím, jak chci vlastně dál v životě pokračovat. Celkem mě deprimuje, že většina lidí ví naprosto přesně čeho chce jednou v životě dosáhnout, nebo alespoň tuší, co by je jednou mohlo naplňovat. Já nevím absolutně nic a nejsem si ani jistá, jestli to co dělám teď je správné. Snažím se žít přítomností a snad se časem najít.

Teď když jsem se vypsala z pocitů, něco (snad) zajímavějšího.
V minulém článku jsem psala o dárku, který jsem si nadělila k Vánocům. Ti kdo mě sledují na FB už určitě zjistili, že šlo o tetovací strojek. Zjistila jsem, že práce s ním je skoro nad moje síly, a že bude trvat hoodně dlouho než se s ním trochu naučím. Na jednu kérku (z těch, které jsem jsem na sobě zatím spáchala) jsem ale hodně pyšná. Můžete hádat, která to je.t
Taky jsem utratila spoustu peněz ve výtvarných potřebách a začala každou volnou chvilku trávit s tužkou v ruce. ( To jsem dělala i doteď, ale vybavená většinou jen  tužkou na rýsování a nějakým linkovaným cárem papíru -_-)

Fotek je tentokrát celkem moc, protože se mi nashromáždily za tu dobu co jsem neměla čas na články.
Tentokrát ale absolutně chybí fotky z akcí, protože jsem celý víkend v práci a na noční toulky nezbývá čas. Jen ve čtvrtek jsem byla na maturáku, který byl super, ale nemusela jsem se tak zřídit...vzhledem k nacvičování půlnočka následující den od 7 hodin ráno.

před plesem

Eh...Mery tatér pokus č. 1 (diamant) a 2 (kytky) 

pokus č.3 !!
Z natáčení půlnočka :)
Můj drahý dvorní tatér si konečně udělal čas..takže zčerstva pravé rameno. 

pink set
 Pokus č. 4 :D

 Nový rok, nové plány, nové sny

4 komentáře:

  1. Moc ti to sluší :) a ty tvoje ,,pokusy" jsou skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo,strojek bych domů asi nechtěla,za týden bych byla hrozně potetovaná a pak bych zjistila, že půlku z toho nechci. :D Jinak myslím,že takhle se cítí hodně lidí, že absolutně neví co v budoucnosti, taky žiju přítomností:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokus č.4 je boží :)

    OdpovědětVymazat
  4. drzim palce nech ti vsetko vyjde!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!