7. prosince 2013

still drunk

 Všechno se na mě začíná sesypávat, nabaluji si na sebe kopu povinností a pak je odsouvám na nejpozdější možné termíny. Díky této mé skvělé vlastnosti mě čeká další, tentokrát extrémně nabitý, týden. Myslela jsem, že dnešek zasvětím přípravě, ale vzhledem k tomu, že jsem se domů dostavila dnes v 6 ráno a tím pádem vstávala ve 2 odpoledne, mi to moc nevyšlo. Zvládla jsem si akorát uvařit, vzpamatovat se a teď už se zase připravuji na večer, protože jdu do divadla.

Kdyby vás zajímalo jak jsem trávila týden, tak třeba v pondělí jsme s babičkou vyrazily na věneček mého mladšího bratra, kde jsem zjistila, že bych měla do maturáku asi pořádně natrénovat tanec :D V úterý jsem si byla jen narychlo zafotit. Ve středu jsem výjimečně nepodnikla nic (no dobrá..možná proběhlo tradiční předvánoční lehké popíjení ). Ve čtvrtek jsem po kreslení vyrazila na náměstí, podívat se na Anděla a zjistila jsem, že davy lidí ve mě pořád vyvolávají paniku. Pak jsme ještě s Maši a se Šrájou zvládli divadlo a největší překvapení mě čekalo, když jsem přišla domů. Babička mi totiž chtěla udělat radost veganským jídlem, které se jí mimochodem moc povedlo a mě to strašně moc dojalo :) Taky mi koupila nějaké tofu, sójové mléko, atd. Naši mi poslali plnou tašku ovoce a ořechů, takže teď rozhodně nestrádám :D



 
relax

bonusová fotka z toho minulého věnečku ! (žádnou lepší nemám, ale domyslete si k tomu ty roztrhaný černý silonky a kanady :D)



4 komentáře:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!