21. prosince 2013

Kokosové kuličky v kakau

Protože za pár dní jsou tu Vánoce, mám tu dnes jednoduchý recept na cukroví.
Babička už mi půlku celé várky snědla, což podle mě svědčí o tom, že je to opravdu mňamka :D

Potřebujeme:
- 300 g rozinek
- strouhaný kokos
- holandské kakao
- skořice

Rozinky necháme hodinu namočené ve vodě, poté slijeme a rozmixujeme. Přisypáváme kokos, dokud se hmota nedá tvarovat. Přidáme trochu kakaa a skořice a začneme tvořit kuličky. Nakonec je obalíme v kakau a necháme odležet v ledničce.

Ještě bych dodala, že pokud také nemáte rádi rozinky (jako já), nemusíte se bát, v kuličkách nejsou vůbec cítit.



1 komentář:

  1. :D :D celej ten recept jsem si říkala "sákra, proč já jen nemám ráda rozinky" a pak přišla ta závěrečná věta, která mě docela rozsekala :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!