17. prosince 2011

marty´s - 17.12.

Z původního plánu - fotit - tak nějak sešlo, takže mam natočenej jen kousek písničky od Dymytry - ten sem stejně nedam, protože tam není absolutně nic slyšet :(( - a jednu fotku, která je sice nejlepší a nejhezčí, ale asi vám o koncertu nic moc neřekne :) :D

A jak bych to jinak zhodnotila.. na začátku nás zabíjel klasik Kyanid (omlouvám se všem fanouškům). Nebýt těch textů tak to tak špatný možná není.Ale pojmenovat album Růžová..to fakt bolí..a písničky Teď tu jsi, Tak pojď, Pocity,..já nevím to berou od Kluse ??

Jako druzí hráli Hand Grenade. Přiznávám, že o těch jsem nikdy předtím neslyšela, což byla velká chyba, protože mě pěkně překvapili.

A nakonec Dymytry. Na těch se mi nejvíc líbilo, že mě jako jedna z mála kapel naživo zaujali mnohem víc, než když jsem si je před koncertem pouštěla doma. A nechápu, jak můžou celej koncert odehrát v maskách a neupéct se.

No celkově bych řekla, že kdyby Kyanid zůstal doma, neměla bych co vytknout :D Jinak lidí tak akorát a všechno v klidu.








1 komentář:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!