3. prosince 2011

new in !

Tak tady je to něco málo, co jsem si přivezla z maďarska. Zapomněla jsem akorát na koženou bundu, ale tu stejně určitě uvidíte na nějaký fotce, nosim jí hodně.
Dneska jsem strávila den doma, akorát jsem k obědu ukuchtila lasagne, učila jsem se ( v sobotu !!) a šila. No víkendy poslední dobou trávim prostě doma. 
Jinak jestli máte nějakej nápad na článek nebo jakoukoliv otázku tak FORMSPRING.

všechno je to obchodu (jméno si nepamatuju) kterej by se dal přirovnat asi k našemu New Yorkeru, akorát ceny tam byly ještě lepší. 

shoes - 83,- Kč (999,- Ft)



shirt - 217,- (2599,-Ft)

 shirt - 217,- Kč (2599,- Ft)


headband - 49,- Kč

handbag - 83,- Kč (990,-Ft)

belt - 66,- Kč (790,- Ft)

7 komentářů:

  1. ta kosela,celenka a kabelka :) awww

    OdpovědětVymazat
  2. tak ta čelenka je luxusní ;))

    OdpovědětVymazat
  3. najviac sa mi asi páči tá čelenka :)

    OdpovědětVymazat
  4. jojo to byla láska na první pohled :) ale byla tam tak divně zastrčená až za kasou a prodavačka anglicky nerozumněla..takže jsem musela chvíli bojovat než pochopila co chci :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tyyjo, kde si nakupovala takhle levně? :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!