5. prosince 2011

lomography


Lomografie mě prostě uchvátila. Vždycky jsem se snažila upravit fotky z digitálu, aby  působily staře, schválně jsem je rozmazávala. No ale tím fotka stejně nikdy nezíská atmosféru.

První nápad pořídit si analog přišel asi před rokem, kdy jsem na nějakém blogu viděla naprosto úžasné fotky, o kterých bych si v životě nemyslela, že jsou ze současnosti a už vůbec ne z Česka.
Byly nafoceny starým Zenitem a tak jsem začala projíždět stránky, kde se takový kousek dal koupit. Vím jenom, že sem si to nakonec rozmyslela, protože jsem si říkala, že bych měla starosti s filmem, vyvoláváním atd.


Tenkrát mi hold nedocházelo, že v tom je právě ta krása. V týhle době mi přijde, že většina lidí vezme foťák maximálně na dovolenou nebo nějakou oslavu. Tam nafotí milion fotek, protože doma jednoduše vyndají paměťovku, šoupnou jí do počítače a během 5ti minut z toho milionu fotek vyberou půl milionu. Ty většinou nacpou do jedný složky, pěkně si jí pojmenujou (Dovolená 2009,..) a pak už je nikdo nikdy neuvidí. A nebo je dají na facebook ať můžou ,,přátelé'' zabít pár minut.


Uff tak jsem se vykecala a teď k věci. Zkrátka za chvíli jsou tu Vánoce (blablabla reklamy, dárky komerce a na rodinnou pohodu si zas málokdo vzpomene) a já si prostě tentokrát taky musela udělat radost.


Vypadá jako hračka pro děti a vlastně to tak trochu i hračka je. A je mi jedno, že budu kupovat  kinofilmy, nebudu mít k dispozici 2 GB a budu fotky ještě muset vyvolávat. Tahle slečna za to stojí.


Diana Mini






A tady je pár fotek. Těšim se jak blázen až nafotim něco sama. A nemyslete si , že si jí zabalim pod stromeček :D









5 komentářů:

  1. taky jsem si chtěla pořídit 'lomíčko', ale nějak jsem se k tomu zatím nedostala. Nejdřív jsem chtěla fisheye, ale po tom, co jsem objevila La Sardinu... tak jsem se rozhodla, že jí prostě musim dostat :D tak snad se k tomu časem rozhoupu :D

    OdpovědětVymazat
  2. mám stejný názor, fotky mají být památka a ne obrázek ve složce počítače...
    nezapomeň nám tu pak všechno, co jsi vyfotila ukázat!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle fotky jsou nejlepší, takže se moc těším, až něco vyfotíš! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo. Dianu mám doma už rok a ještě jsem si do ní nekoupila film .. sakra, fakt nechápu proč. :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!