26. prosince 2011

mr. fish and some gifts

Musim uznat, že všechny dárky absolutně zazdila ryba od bratra. Docela zariskoval, protože moc dobře ví, jak furt nadávam na jeho akvária a porodnice a všechny ty další krámy. Takže moje první reakce : ,,Co s TIM sakra budu dělat??'' (dobrá, možná jsem řekla něco horšího než sakra..) nebyla asi moc překvapivá. Moc se TO nejdřív nemělo k životu, což jak jsem později zjistila, bylo asi tím, že TO bylo skoro tejden schovaný v bratrovo šatně. Čekala jsem, že ráno bude po rybě, protože u mě nepřežije ani kaktus, ale překvapivě TO žilo. Dozvěděla sem se, že TO je sameček a tak se z ryby stal pan ryba. Hodinu jsem ho přemlouvala, aby něco snědl. A když jsem uspěla, měla jsem pocit jako bych naučila dítě chodit :D No a teď na něj celý odpoledne civim, šišlam, strkam před něj zrcátko a před chvílí jsem čistila celý akvárium aby se měl ó velký pan ryba dobře :D Mimochodem zejtra mu jdu nakoupit. Sama se děsim co se to se mnou děje !!

rozmazaná, protože je focená bez blesku ( co kdyby to panu rybovi vadilo ??!)

No pod perexem jsou nějaký dárky co mi přišly pod ruku, aby jste nemuseli číst jenom nějaký moje žvásty :D

Iron Fist


New Yorker (ve skutečnosti oranžová)

H&M



1 komentář:

  1. Jé.. já jsem dostala rybu k svátku (od babičky) a reagovala jsem podobně jako ty :D a kupodivu ještě žije :D jinak hezké kabelky :))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!