31. července 2014

under the sun

Včera jsem měla kvanta času na to napsat nějaký pořádný článek, ale jelikož na mě záhadně padla nějaká letní deprese, bála jsem se, abych ve finále nesmolila nějaká děsivá sebevražedně laděná díla. Znáte ty chvíle, kdy si přijdete jako nejhorší člověk na světě, i když jste absolutně spokojení a nic vám nechybí ? -_-

No každopádně dnes už jsem zase ve formě a právě se chystám ukuchtit nějakou italskou dobrotu mému drahému, který zanedlouho přijde z práce. (-> spořádaná žena v domácnosti lvl 1000)

Na víkend se chystáme do ČB, jelikož musíme absolvovat jednu velkou rodinnou akci (třikrát hurá) a pak ještě nedělní oběd u mé nejdražší ♥ babičky. Btw nějak se na mě teď navalilo focení. O tom v Písku jsem se tuším už zmiňovala. Jednu fotku tu pro vás hned dneska mám, zbytek najdete na coreGirls.cz.

Další focení má na svědomí úžasná Yassmine a to nejaktuálnější stejně skvělá Bař, která mi k focení přidala i trochu adrenalinu! Nějaké fotky najdete už teď na jejich stránkách a některé jsou k vidění na stránce mé :)


Splnila jsem si svůj dávný sen a pořídila longboard malého sourozence :3



(když jste nemocní a nudíte se)


1 komentář:

  1. Ahoj, nominovala jsem tě na Tag Liebster Award, doufám, že to nevadí. Více info zde: http://stolen-feeling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!