18. července 2014

summer wine

 Dlouho jsem vás nepotěšila novým článkem, ale mám teď chvíli čas než vyrazím do svých rodných Budějovic a tak jsem se rozhodla trochu shrnout těch pár týdnů, co jsem byla pryč.

♥♥
 Pro začátek se musím pochlubit, protože jsem strávila více než týden bez telefonu, počítače a internetu a krásně jsem si odpočinula :) 

♥♥
Na dovolenou jsem nakonec vyrazila dřív než jsem čekala a to hned na konci června. Jelikož přítel už v Itálii byl, rozhodla jsem se cestovat kamionem a tak jsem měla nulové náklady na cestu. Hned po příjezdu jsme získali dost nezapomenutelné zážitky, kterým se smějeme ještě teď, ale jinak dovolená probíhala v klidu a byla naprosto skvělá :)

♥♥
Hned po návratu jsem se přesunula do Tábora na festival Mighty Sounds, kde jsem se neflákala, ale poctivě pracovala 12-14 hodin každý den.

♥♥
Dva dny jsem strávila v ČB s přítelem a pak už jsem spěchala domů do Prahy.

♥♥
Mám nový piercing.
♥♥
V neděli mě čeká focení pro coreGirls.cz.

A to by mohlo pro dnešek stačit, aby toho zas na vás nebylo najednou moc :D A omlouvám se za ty srdíčka všude, ale vyjadřují můj aktuální stav.
♥♥♥♥

Rychlá selfie před jedním focením 

♥ pan Božský ♥


Hledáme ve víně pravdu..klidně i v poledne.


Už celkem tradiční sledování Sexu ve městě u snídaně. Cheryl je větší závislák než já :3

:33

fotíme

 Vegan/Vegetariánská pizza. Umíme si poradit :)

 Mighty Budvar Team






6 komentářů:

  1. Krásne fotografie :) To pitie s Hello K. ma dostalo, haha :) Uži si fotenie ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. V tom huňatým župánku vypadáš trochu jak kdyby si byla těhotná.. :D Asi zkresluje fotka.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem se na to zaměřila a fakt :D To je mým divným ,,sezením/ležením''.

      Vymazat
    2. Nemyslela jsem to špatně.. :) Málem už jsem ti už chtěla gratulovat, pak mi došlo že je to ten župan :D

      Vymazat
    3. Každopádně je moc pěkný, odkud je?? :3

      Vymazat
    4. Tuším, že z Gate nebo F&F. Dostala jsem ho k Vánocům a jako první ustřihla cedulku :D

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!