6. května 2014

insta april

Maturita se pomalu a jistě blíží a já strávila poslední měsíc bojem za to, abych se k ní vůbec dostala. Někdo se hold učil poctivě celých 8 let a někdo si celou dobu užívá a pak vše dohání na poslední chvíli :)

I tak jsem ale zvládala milion dalších aktivit a akcí. Na začátku měsíc jsem oslavila 19 narozeniny, ostříhala si ofinu a skoro každý týden jsem trávila pár dní v Praze. V příštích dnech mám v plánu se víc rozepsat, protože do školy už nemusím, písemnou část maturit mám také za sebou a tak užívám volného času ( i když bych se měla opět začít učit :D).

A pokud všechno klapne, na konci měsíce bych se měla stěhovat !


müsli, banán, sójovo-rýžové mléko a mandle ♥

příjemnější část učení

Strašnice



7dayz film awardz 

věčně na cestách








4 komentáře:

  1. ta ofina ti moc sluší:) taky mám teď volno až do ústní, tak přeji hodně štěstí a soucítím s tebou!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tobě taky, držím palce :) Musíme to zvládnout :D

      Vymazat
    2. Děkuju:) nojo, pořád se uklidňuju, ale přesně jak říkáš - někdo si celou dobu užívá a pak vše dohání na poslední chvíli:D

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!