21. dubna 2014

Čokoládové bonbony (vegan, 5 minut !!)

Minulý týden jsem narazila na banány za bezkonkurenční cenu, takže jsem jich v zápalu radosti nakoupila nehorázné množství. Poté, co jsem je samozřejmě nacpala do všech možných jídel, došlo i na různé pokusy a tohle je jeden z nich.

Potřebujeme:

- banány
- čokoládu na vaření
- lžíci rostl. tuku
- oříšky, kokos,..

Postup je opravdu primitivní. V hrnečku v mikrovlnce rozehřejeme čokoládu společně se lžící tuku. Banány oloupeme nakrájíme na cca 1,5 cm vysoká kolečka, která v čokoládě namáčíme. Sypeme kokosem, plátky mandlí, drcenými oříšky, zkrátka čímkoliv, co máme po ruce. Necháme ztuhnout v ledici.




5 komentářů:

  1. Tak už asi vím, co budu dělat na piknik :D dík za tip :D

    OdpovědětVymazat
  2. Banány s čoko, miluju tu kombinaci a tohle vpadá skvěle! :) Dělat mi takové chutě k večeru, to není hezké :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé,sic nejsem vegan,ale tohle je dokonalý. :-) A čokoládu a banán mám doma pořád, tak příště to určitě udělám.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, určitě to vyzkouším:-) díky za inspiraci!!!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!