20. listopadu 2012

galaxy cats

Mám super náladu. S mamkou a Davidem jsme dneska vyrazili na menší nákup věcí do bytu. Dobrá, spíš jsme se ujistili, že na moje milovaná Ikea je stejně bezkonkurenční. Každopádně něco jsem přece jen pořídila. V Möbelixu jsem našla boží retro ,,sklenice na džem". Měli je ve dvou velikostech a džem je to poslední, co by mě napadlo do nich dát. Řekla jsem si, že když už, tak nebudu troškařit a vzala jsem si 8 malých (na koření) a 5 velkých ( cukry, sůl, krupice,..). Určitě brzy přidám i foto. Až tak moc jsem z nich nadšená :D
A když jsem mamce oznámila, že jediná utěrka, která v bytě je, vypadá jako starej hadr na podlahu, obdarovala mě alespoň jednou z našeho obchodu (yes! výhoda vlastnictví bytových textilů :D).

FORMSPRING
TUMBLR

         epický obraz. ta kočka vlevo dole mě rozesměje pokaždé, když se kouknu na plochu..

                                                                      gif

PAN KOČKA - buřtík s největšíma a nejmodřejšíma očima.
i´m in love ♥



8 komentářů:

  1. Z toho prvního obrázku umírám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pff.. prej buřtík! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. noemi uprimne... videla si nekdy vetsi kocku? :D ja ne! nahodou me se libi ze je takovej cvalda, je jako velkej plysak :D ( ten vyraz ty kocky na prvnim obrazku znaci, jak vypada kdyz pan kocka zjisti ze jsem za nim prisla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kočky jsou úžasný. :DD
    Moc ti to sluší, jako vždy. :)

    OdpovědětVymazat
  6. tie jej oči, ako keby z photoshopu vyšli! krásne, strašne moc :3

    OdpovědětVymazat
  7. Kočky milluji,první obrázek je úžasnej!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!