13. listopadu 2012

couldyouhelpmeplease

Myslím, že pomalu přichází čas, kdy bych měla začít nakupovat vánoční dárky (ne jako každý rok 23.)
Ano, každoroční dilema co a komu koupit se vrací. Bohužel Vánoce pro hodně lidí už dávno nejsou svátky klidu, ale spíš nejdražší období v roce, zvlášť pokud mají mezi příbuzenstvem děti. 
Stres, ,,finanční ztráty'' a sto kilo nabranejch z přejídání se cukrovím zkrátka k Vánocům patří. Ale také samozřejmě dalších x skvělých věcí.
 Co se týče dárků, tak nápadů každý rok ubývá a mě tenhle rok napadlo se zeptat vás a nechat si poradit. Mamka a taťka to je klasika + David a brácha (14 let). Tak doufám, že mě spasíte a poradíte :)

Ráda bych vás ještě pozvala na mé další další stránky :)
FACEBOOK- PAGE,
 TUMBLR
FORMSPRING - miluju otázky tak se koukejte ptát!


Pak mám ještě 2 dilema. První se týká tetování. Přemýšlím, zda v nejbližší spáchat jedno v podobě mého životního kréda (ne nebojte se, žádné velice ,,originální'' Carpe Diem, apod.,) nebo dál šetřit na to pořádné, které je v plánu někdy po novém roce.


A taky mě láká ,,lilac hairstyle''. Nebo zas blond, nebo černá....já už se v sobě nevyznám!


2 komentáře:

  1. Jsi věřící?:) Mě láká obrácený kříž, ale teď šetřím na jedno větší tak snad později :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě že k mojí osobě by se také spíš hodil ten obrácený :D..jen jsem si říkala, že by si to pak někdo mohl špatně vykládat :) :D Já právě nevím, jestli taky dál šetřit na to velký, který mám promyšlený delší dobu :)

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!