9. listopadu 2012

pin up girl!

Konečně jsem se naučila pořádně smotat ofinu. Yes!
 Dalo to práci, ale s trochou tréninku to jde. Perfektní účes, když nemáte náladu si žehlit vlasy nebo je jakkoliv upravovat. Zabere to cca 10 minut (9 ofina - když už to máte trochu nacvičený, a 1 min zbytek vlasů, které jenom stočíte a připevníte skřipcema)

Fotky jsou černobílé, ale nenechte se zmást - mojí náladu to nijak nenaznačuje.Mám se pořád fajne, vlastně líp než to. Proč? Na začátku prosince se totiž stěhujem! Double yes! Zblázním se z vlastní kuchyně (je boží už teď jí miluju!), z toho, že nebudu odkázaná na ty dementní linkový autobusy a z toho, že si konečně budu moct objednávat domů pizzu ( ano, jedna z hlavních priorit :D)!

Víc prozradím zas až příště ;)

P.S. Jak už jsem psala, vrátila jsem se k mojí zábavě z dětství - vyšívání. Stvořila jsem speciální dečku 'made by me', která bude první věcí, kterou na stopro budeme mít v obýváku :D










Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!