13. září 2012

holiday vol.1

Tak jsme zpět doma s milionem zážitků a fotek. Měli jsme se krásně, viděli jsme nádherný místa a splnil se mi sen - byla jsem v Římě! Jo a taky v zábavním parku Gardaland, kde jsem dokonce vlezla na 2 horský dráhy (ano já, největší posera).

Kdyby to někoho zajímalo tak jsme byli ve městě Scalea, které se nachází na jihu Itálie. Při cestě tam jsme se zastavili na severu kousek od Benátek v aquaparku, ale kvůli špatnému počasí bylo zavřeno. A při cestě domů jsme byli jeden den v Římě (chci tam mít svatbu, chci tam bydlet, chci tam mít malinkatej obchůdek s vlastním oblečením...) a další den v Gardalandu.

A teď už fotky, pro začátek ty nejhezčí od Davida a příště snad moje :)


























11 komentářů:

  1. Páni, jsou to opravdu úžasné fotky ! :P
    Moc ti to na nic sluší ! :)
    je vidět, že to byla super dovolená !

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou úžasný, už jsem valila voči na fb :) A plavky si vybrala moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. krásný fotky , moc vám to s přítelem sluší to musela být úžasná dovolená :))*

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou super a plavky jsou naprosto úžasný! :) Všechno ti strašně závidím a hlavně tu tvoji fotogeničnost! :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkný fotky a určitě i zážitky! :) My shodou náhod byli letos uplně na stejných místech, a ano musím souhlasit Řím je nádhernej :)

    OdpovědětVymazat
  6. V obou dvou těch šatech ti to moc sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  7. http://pics3.vampirefreaks.com/C/Ca/Cas/Casspian/44590214.jpg nejsi tohle ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsem :) Nevim proč tak kámoš dával zrovna tuhle fotku :D

      Vymazat
  8. máš krásné plavky, strašně vám to spolu sluší ♥ a ta babča je drsná :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!