20. září 2012

new in bitch!

 Pár nových věcí. Černý šátek jsem si koupila před dovolenou - už mám dohromady 3. Pastelově modrou aktovku jsem dostala k svátku od tety a i když musím trochu omezovat množství sešitů do školy tak jsem je skvělá. Černou kabelku jsem si přivezla z dovolený.A konečně tričko Ramones, který jsem si přála snad 2 roky a dostala jsem ho od Davida (čímž získal post nejlepšího chlapa na světě).

Jsem zrovna nemocná a už jsem zkoukla snad všechny díly Glee, objevila American Horror Story (ale na to se koukám jenom s Davidem, protože se bojím), přečetla snad milion článků a teď už kurva sakra nevím co mám dělat !!! Budu ráda za každou radu, která mě spasí v téhle věčné nudě.

bandana, New Yorker - 49,-

school bag - Deichmann - ??

    t-shirt Ramones, Italy - 15€

handbag, Italy - 13€

12 komentářů:

  1. Úžasný věci.No,co bych ti mohla poradit.Zkus se kouknout na Pretty Little Liars.:)

    OdpovědětVymazat
  2. taky bych ho považovala za nejlepšího chlapa na světě =D, zkus na youtube je teď spousta filmů =)

    OdpovědětVymazat
  3. prekrásne veci, skvelé new in! :) A ja by som bola strašne vďačná, keby som nemala čo robiť! :D Nič nestíham! :D Ale napríklad cez prázdniny ma chytilo pozeranie starých filmov, na ktoré už všetci skoro zabudli. Možno by si to mohla skúsiť. :) Rovnako aj s knihami, ak rada čítaš.

    OdpovědětVymazat
  4. ... chtěla jsem ti poradit spoustu věcí na kterých ujíždím já, pak mi došlo že je to blbej nápad :D tak nic, ale ta aktovka je dobrá

    OdpovědětVymazat
  5. krásné new in :) podobnou kabelku bych si taky přála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měli tam obchod kde měli jen samý takový :) přivezla jsem si z něj ještě jednu velkou červenou se zlatýma hrotama - do školy. a dvoje ocvočkovaný boty. Pro mě obchod roku :D

      Vymazat
  6. Ta zelená kabelka je vážně krásná:O

    OdpovědětVymazat
  7. Fantastické věci :) jinak já když jsem nemocná a nudím se, tak se koukám na Teorii Velkého třesku nebo Jak jsem poznal vaši matku, to mě dokáže vždycky zabavit na vážně dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásný věci! Hlavně ta schoolbag! Nemůýu pochopit, proč jí u nád u Deichmanna nemají. :/ :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!