23. června 2012

just summer

Jsem ve Frymburku, chystám se na nákup a do práce za Davidem. Mám se krásně, nemám ani co víc k tomu říct, zkrátka pohodička. Už se jen těším až budou prázdniny a budem tu pořád, ne jen na víkendy. Snad budu mít i pořádný fotky, když bude čas a bude se fotit zrcadlovkou. A po prázdninách snad bude i dost financí na mojí vlastní (ale dovolená má přednost). Nevím co dál psát ještě jsem rozespalá, tak se jen zeptám o čem byste chtěli abych víc psala ?? Co vás zajímá, co vám tu chybí, prostě cokoliv :)

random

         ze čtvrtka.po několika letech jsem si koupila něco barevnýho.
        top, bandana, shorts - New Yorker, necklace - Lindex


   tady jsem a budu šťastná - Lipno

   hlavně dodržovat pitný režim

2 komentáře:

  1. mnaaaaaaaaaaaam mnaaaaaaaaaam ten pitny rezim ti tedy opravdu zavidim! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tý fotce jseš úplně božská. :) Škoda, že nejsi takhle barevná častějc, kupuj si barvičky víc! ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!