20. června 2012

i will not keep calm and you can fuck off

Bohužel s časem to v poslední době bylo dost špatný, takže nebyl čas na články, ale mam spoustu nových věcí a fotek, a určitě se na ně už brzo dostane. Zítra napíšu poslední 3 testy a na školu už kašlu. Budu to muset ještě skloubit nějak s prací (už jsem se pochlubila, že jsem si sehnala brigádu?) ale snad to budu zvládat.

Jinak ve čtvrtek jsme si s Davidem udělali výlet do Prahy. Za celý svůj život jsem jí tak moc neprochodila jako tentokrát, a bylo to úžasný. A pokud můžeme něco doporučit tak je to určitě kavárna Potmě, kterou najdete vedle Stavovského divadla. Nejenom že návštěvou přispějete do sbírky Světluška, ale zároveň si stejně jako my odnesete nezapomenutelný zážitek :)

Nebudu se vypisovat, kde všude jsme byli a radši přidám pár fotek. Není jich moc, protože jsem většinou fotila Dianou a film dávám vyvolat zítra.


(,,nefoť mě!'' fotka )


Karlův most


4 komentáře:

  1. Prague!! best city in Europe hehe :P

    OdpovědětVymazat
  2. Praha je krásná.:) Já už na školu seru od 1.9.:D

    OdpovědětVymazat
  3. povedene fotky moc a moc! a rozesmál me popisek "nefot me" fotka! :-DDDD

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!