6. června 2012

chill

Klasickej veget. Ve škole už nic neděláme a tak si dělám svoje věci, na který celej rok nebyl čas. Už pár dní jsem neskutečně přejedená, skoro nespim a dost fotim s Diankou. Pořád plánuju tu giveaway, tak poraďte co by jste chtěli vyhrát !! :)

   fotky jsem nafotila, když jsem čekala před barákem na rodiče,protože jsem si zapomněla klíče. a ta poslední je z mýho výletu na Lipno. (kam mimochodem jedu o víkendu zkusit brigádu - ano dokopala jsem se k pořádný práci)
 shirt - Lindex, t-shirt - Elle, leggins - Takko



8 komentářů:

  1. Děláš si srandu? Ve škole se dopisuje všechno možný a já zrovna chybím. Se z toho příští tejden pos... :D Jinak ti to sluší, no, jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  2. Suprová košile, takovou shánim už hrozně dlouho, ale všude maj jen takový prapodivně nevzhledný kostky.. :/

    OdpovědětVymazat
  3. ta posledni fotka je moc pekna!)))
    haha,taky pravidelne zapominam klice :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší! To triko mám taky, zrovna zítra si ho chci vzít... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Na to tričko nedám dopustit.. Ale jen v něm spím.. Jelikož první den, co jsem ho měla na sobě se mi na něj nějak otřela řasenka a nejde to dolů:(( Takle jsem jednou čekala 4 hodiny před barákem.. Nakonec jsem šla k sousedce na chvíli :DD

    OdpovědětVymazat
  6. you look great ;)


    www.pavline.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!