5. října 2011

tell me about it

Mam hlavu plnou barev. Na první příčce se zatím drží fialová.
A nejspíš tam i zůstane, protože se mi líbí nejvíc :)
Co myslíte vy ?








6 komentářů:

  1. tak duhový cop jednoznačně vyhrává :-) Ale jinak se mi hodně líbí fialová v kombinaci s černou.

    OdpovědětVymazat
  2. Fialový vlasy sou úplně nejhezčí (: A pak u mě vedou modrý :D Docela sem přemejšlela o tom, že si svý vlasy obarvim, ale nechci je ničit ještě víc... už teď je to s nima strašný :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se poslední dobou nejvíc líbí modrá :) a samozřejmě červená!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno vypadá dobře,ale já bych si dala JEDINĚ tyrkysovou..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí druhá barva - taková modravo-šedá :-) ta vedeee ;D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!