15. října 2011

DIY : stylish diary

Zas jsem se jednou nudila, tak mě napadlo si udělat novej diář. Můj starej neměl pevný desky, takže si můžete představit jak asi vypadal po tolika měsících používání. Takže tady je návod :




Budete potřebovat :

1. malej A6 sešit v tvrdých deskách( je úplně jedno jakou bude mít barvu, nebo vzor)

2. Pár časopisů.

3. Lepící pásku
4. Nůžky

Postup :

 Sešit ,,obalte'' do listů z nějakého z časopisů. Nejlepší budou celé popsané stránky bez obrázků, jen s textem.

Pak popadněte nůžky a vystřihávejte obrázky co se vám líbí. Já vystřihávala hlavně kousky oblečení, vtipný nadpisy (čas na sex!) kosmetiku,...

Vystřihněte jich dost na to aby jste jimi mohli polepit obě strany sešitu.

Pak naaranžujte obrázky různě přes sebe, dejte je klidně nakřivo, prostě je to na vás.

A nakonec je přelepte lepicí páskou. Páska by měla být úplně všude aby se obrázky nikdy neodchlipovali a papír se třeba na rozích netrhal.

A máte hotovo !!


3 komentáře:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!