20. listopadu 2014

Autumn

Většinou trávím podzim doma pod dekou, s knihou nebo seriálem a obrovským hrnkem čaje. Tento není výjimkou, ačkoliv mi přijde, že jsem toho za poslední dobu podnikla a navštívila víc, než za celou dobu mého bydlení v Praze.

Paradoxně bych vůbec neměla mít času nazbyt, ale dost často si dělám volno odkládáním věcí, za což si pak nadávám a stresuji se na poslední chvíli :D Snažím se si zvyknout na školu, která nás bombarduje všemožnými úkoly a dost často poslední dobou přemýšlím nad tím, kam vlastně chci směřovat.

V pátek jsem se rozhodla si na týden odpočinout od FB, chatování a také alkoholu a cigaret. Zítra můj speciální týden končí, ale mohu ho shrnout už teď. Facebook mi upřímně chyběl. Jsem ráda, že jsem se rozhodla ho zazdít, protože mi to ukázalo, že jde o závislost srovnatelnou například s kouřením. Teď mám v plánu ho omezit dlouhodobě a obecně změnit přístup :) Co se týče messengeru, ten mi krásně ukázal dobré přátele. Radost mi dělali lidé, kteří zavolali, scházeli se se mnou a neomezovali se jen na psaní, které je samozřejmě nejjednodušší, člověk může sedět doma a pro informace může doslova jen hnout prstem. Ohledně alkoholu..jsem stála čistá a vlastně ani nemám potřebu se k němu prozatím vracet. Myslím, že by mi to mohlo pomoci i v omezení všech těch šílených akcí, ze kterých se vracíte například s bolestí hlavou a zabitým následujícím dnem.

Abych to shrnula, měla jsem čas přemýšlet a uvědomit si spoustu věcí a hodnot. Takže jsem za tento nápad moc ráda a určitě doporučuji si občas takový ,,očistný'' týden udělat :)

Za pár minut mi začíná hodina, takže budu muset opustit svůj vyhřátý megapolštář uprostřed studovny a vyrazit. Tak se mějte krásně, užívejte podzim a v tichosti prosím přejděte mou dlouhou neaktivitu :) 

4 komentáře:

  1. podobný očistný týždeň by som mala skùsiť aj ja...
    inak skvelé fotky... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. neviem, či by som to bez fb týždeň dala, ale tiež som pred týždňom prestala fajčiť a mám zo seba úplne dobrý pocit. :D kjut účes. :)

    OdpovědětVymazat
  3. This article is really interesting & the photos are so great!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♥
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going!
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!