13. června 2014

ROOM TOUR

Dneska jsem se rozhodla, že vám ukážu, jak že si to vlastně v novém domově žiju. Zatím jsem se rozhodla odkrýt vám v kostce můj pokoj. Není ještě nijak extra zabydlený, chybí mi tu fotky, obrazy a blbůstky, které se vždycky nastřádají časem a okupují pak všechny poličky, atd.

Dodala bych, že nábytek jsem dávala dohromady s přítelem ( který navíc vymaloval) a spolubydlící Jančou. Oběma ještě jednou moc děkuji. *ovace*

A jdeme na to.

Můj milovaný budík, svíčka...oboje Ikea, mé srdcovky ♥












splněný sen z dětských let

 Jsem odpůrce poliček, na kterých se válí milion věcí a jsou všem na očích. Proto vše cpu do krabic. Mám je v různých velikostech, puntičkářsky popsané a tuším, že počtem se blíží k číslu deset.

Před stěhováním jsem udělala velkou čistku šatníku, protože mi bylo jasné, že v novém bytě budu asi těžko mít vlastní šatnu. Vyřešil to dvojitý věšák, další krabice a ...

...Komoda! Za výběr tohohle kousku se musím vážně pochválit. Pojala neskutečně moc věcí a přitom není zrovna dvakrát velká.


Postel nám dala nejvíc zabrat. Stavěli jsme jí s přítelem snad do 1 ráno. S jedním polorozpadlým šroubovákem a bez kladiva. A zatím kupodivu odolává všem vnějším vlivům.

Pracovní prostor. K tomu snad není co dodat. Chtěla jsem jen místo, kam si budu moci odložit počítač a pár věcí do školy.



11 komentářů:

  1. Zrovna dneska jsem přemýšlela o podobném článku:O :) Ten krášlicí stolek je super, taky mám, ale není úplně dle mých představ.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta postel je naprosto skvělá, je to taky Ikea? Já právě nesnáším takový ty klasický postele a zase mít jen matraci na zemi není úplně ideální kvůli prachu a taky je oproti ostatnímu nábytku až moc nízko, tak chci koupit něco jednoduchýho bez čela, aby byl pod matrací nějaký úložný prostor...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Ikea :) Je to jakoby rozkládací jednolůžko, ale já si koupila velkou matraci a mám ho ,,rozložený" nonstop. Úložný prostor super, dva velký šuplíky.

      Vymazat
  3. máš to krásně zařízené:) z mé zkušenosti je nejhorší černý nábytek, který jsem si hrozně vysnila, ale sotva utřu prach, můžu zase znova, takže se u toho jenom vztekám:D
    Jinak tu toaletku máš z ikey? Hrozně se mi líbí ta židlička k ní, tak by mě zajímalo, jestli se tam dá sehnat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Já si taky vysnila černý nábytek, ale teď jsem ráda, že skoro nic z toho co jsem chtěla, v černé neměli. Stačí nám konferenční stolek v obýváku, který nenávidíme :D Toaletka je z Aukra :)

      Vymazat
  4. No teda.. krásně zařízený, ta postel vypadá nejpohodlněji a jsem také zastánce úložných krabic! Paráda paráda, to se bude bydlet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky krabicím, mám vždycky uklizeno za 3 minuty :D Děkuju :)

      Vymazat
  5. Ten budík! ♥ a ten stoleček se zrcadlem, to je také můj sen :) Máš to nádherně zařízené, vypadá to nádherně lehce a čistě a ta bílá barva s černou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju :) Všichni se divili, že zrovna já chci tentokrát pokoj co nejjednodušší, nic divokýho :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pekné fotografie :) Páči sa mi, ako skladuješ oblečenie, tvoja posteľ je úžasná a tie parkety úchvatné *w*

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!