9. června 2014

a brand new start

Tak a je to tady. Jsem oficiálně přestěhovaná a mým novým bydlištěm je Praha. Už od minulé soboty. Nějakým zázrakem se nám podařilo sehnat perfektní byt s mega balkonem a klavírem (!!).

Minulý víkend patřil stavění nábytku a zabydlování se. Naštěstí ruku k dílu přiložila i mužská strana ,takže v sobotu cca v 1 ráno bylo víceméně hotovo. A navíc mě pak strašně moc potěšilo a rozsekalo jedno překvapení, ze kterého jsem na větvi ještě teď :)

Abych toho neměla málo, v pondělí jsem vyrazila na pracovní pohovor (který dopadl úspěšně) a během týdne ještě na dvoje přijímačky. A zdá se, že budoucnost  mám jistou - po prázdninách nastupuji na svůj vysněný obor - Sociologie a sociální politika (UK - FSV). Tím pádem školu už nemusím řešit a čeká mě už jen práce a poznávání Prahy.




6 komentářů:

  1. Ahoj, já socku studuju a rozhodně si nenech ujít ten seznamovák, je to zásadní úvod do společnosti (o studiu se tam nic moc nedozvíš...)!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj a kde budeš pracovat (pokud to nevadí zveřejnit, samozřejmě) - moc ráda bych tě v Praze někdy potkala - třeba v některé z místních vegan oáz, třeba v Plevelu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Hnutí Duha :) Pracuji venku a pokaždé někde jinde, takže tam moc šance mě potkat není. Ale rozhodně se můžeme domluvit a někam zajít, do Plevelu se chci rozhodně podívat :)

      Vymazat
    2. To by by bylo skvělé, já bohužel ted přes léto v Praze nebudu a vracím se zase až na začátek září...ale moc ráda bych někam zašla (snad to nezní moc divně, mám tvůj blog moc ráda, jen moc nekomentuji :), Plevel je skvělý, příjemné prostředí a dělají úžasný raw dorty a zákusky...jen jídla jsou tam mimo meníčka stejně jako v LoVeg dost drahá, ale jinak je Praha pro vegany ráj:) Btw plánuješ se tady dát i do tatérské kariéry? :)

      Vymazat
    3. Není problém, klidně v září, budu ráda! ;) Co se týče tetování určitě mám v plánu něco trochu rozjet, zatím samozřejmě mezi přáteli a známými :)

      Vymazat
  3. Jééj, mám ty stejné nejpohodlnější kraťasy z háemka :D :) a přestěhování do Prahy ti šíleně závidím! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!