3. dubna 2014

march in photos

Zjistila jsem, že zatímco dřív jsem bojovala s nedostatkem fotek k článkům, teď si situace obrátila a já mám přehlcený počítač. Takže dnes to bude víceméně můj březen ve fotkách !

Konečně je pěkně a já neudělám ani krok bez slunečních brýlí.


Žižkovská noc byla skvělá...i když jsme se stihli opít už předem 
a dorazili jsme až na poslední kapely :D



Počasí mě nutí chodit běhat !
A když u toho ještě vylepuji, mám ze sebe super pocit ♥


Byla jsem v Krumlově, fotit ve svých maturitních šatech.
Nějakou ukázku vám sem samozřejmě brzy hodím ;)
¨

Opět beru do rukou strojky ( jak je vidno z předchozího článku).
Na levé noze dole se rýsuje jedna velká oprava, 
obtáhla jsem pírko a přidala trochu barvy.

Snažím se krotit co se vína týče...a vůbec mi to nejde.

Stříhám, češu, barvím.. sebe i ostatní. Přijdu si jak pravá kadeřnice.

 Dostal se mi do ruky náhrdelník,
 který jsem si strašně přála už před rokem :3

 A také se znovu učím snídat !!






2 komentáře:

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!