11. února 2014

Prom ball

 Týden prázdnin a mě vůbec nepřijde, že bych měla volno. Hlavně ale stále dospávám čtvrteční maturák a sobotní směnu v práci. Mimochodem co se plesu týče (kdyby to někoho zajímalo), moc jsem se bavila, užila jsem si to myslím dostatečně, měla jsem tam skoro všechny důležité osoby, které jsem tam mít chtěla a hlavně jsem to ve zdraví přežila.











7 komentářů:

  1. Originální šaty, juchů pro cilindr (!!!) a skleničky :)

    OdpovědětVymazat
  2. to fighter je fakt tetování, nebo se pletu? :D jestli jo tak palec hore!

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo. Prostě tě právě volím nejkrásnější holkou české blogosféry! Tak a je to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože to určitě ne :) Ale moc děkuju :D

      Vymazat
  4. Parádní outfit na ples! A v něčem máme shodu! Taky jsem byl v cylindru na svym plese :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!