23. února 2014

all in

Konečně jsem splnila všechny resty týkající se školy a plna optimismu se vrhla do nového (posledního) pololetí. Jsem ráda, že nade mnou učitelé díky mému předchozímu bídnému výkonu nezlomili hůl a já jim tak mohla dokázat, že i když jsem většinou líná jako veš, nejsem zas tak úplně hloupá.

Zatímco minulý týden jsem měla plnou hlavu starostí, tento týden začal skvěle a skvěle i končí :) Přes týden jsem slavila školní úspěchy a ve středu to nehorázně zapila na bratránkovo maturáku. Pak práce, teď jdu upéct buchtu, na chvíli se naložit do vany a hurá na veganský piknik.

Hlavu mám konečně prázdnou..tedy vlastně plnou, ale ne starostí a povinností, ale toho, že je mi skvěle..že když se hecnu, dokážu všechno co si usmyslím.. a také plnou úplných blbostí ze kterých mám zkrátka radost. Stačí se třeba podívat z okna :)

A těším se na středu, protože vyrážím do Prahy, beru foťák, protože mě focení opět chytlo (!!) a snad pak stvořím nějaký záživnější článek!




 The Pretty Reckless


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!