22. června 2013

všude dobře, doma nejlépe

Mé cestovatelské dny skončily a já jsem zpátky doma. Obě dvě cesty byly nezapomenutelné, poznala jsem nové lidi, ve těch, které znám už delší dobu, jsem našla super lidi a kamarády. Samozřejmě nebylo to vždy ideální, někteří ukázali svou horší stránku a já se jen utvrdila v tom, že nejlepší je nikomu nevěřit.

Dnes mám v plánu jen vybalit věci a relaxovat. A možná se večer vrhnu na fotky, ale jak se znám, tak to není moc pravděpodobné. Ale aby jste moc nestrádali tak tady je něco málo z instagramu.

čekání na odjezd domů

moje malá nová vzpomínka :)

,,centrum''


2 komentáře:

  1. A kdežes to vlastně byla ? Asi to budu muset někde najít :D Taky myslím, že je nejlepší nikomu nevěřit, nebo raději méně než více.
    Těším se na víc fotek))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Chorvatsku v Lanterně u Poreče :) Fotek se snad dočkáš, právě na nich pracuju :)

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!