27. června 2013

Veganské lasagne

Potřebujeme :

- 1 balení sójové drtě
- lasagne 
- 1 větší balení pasírovaných rajčat (rajč. protlak)
-  bazalka, pálivá paprika, sůl pepř

   Sójovou drť uvaříme podle návodu, důkladně z ní vymačkáme vodu a krátce osmahneme na velké pánvi. Přidáme koření, pasírovaná rajčata, chvíli mícháme a pak přidáme převařenou vodu - až po okraj. Obsah pánve promícháme,necháme pár minut povařit a pak už jen vrstvíme do zapékací mísy lasagne a na ně vždy cca 1 a půl naběračky směsi. Opakujeme dokud celou směs nespotřebujeme. Pečeme v troubě na 180° asi půl hodiny.




5 komentářů:

  1. Ty jsi taky veganka, poslední dobou se s nimi roztrhl pytel :)) ? Vypadají lahodně,ale tak já si dám ráda neveganské :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde jsou ! Já včera poprvé narazila u nás ve městě na veganku a ani jsem tomu nechtěla věřit :D :)

      Vymazat
  2. Jee dik za tip to urcite zkusim :) Dneska jsem byla poprvy na jidle ve vegansky restauraci a velmi mile me to prekvapilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja ich bezne robim tak ze len zalejem drt trochou vriacej vody (nie tak aby plavala, ale tak aby viac menej vacsinu vody vsiakla), zmiesam s rajcinamy, korenim.... a to dam potom zapiect s lazanamy. Podla mna to netreba po predu varit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo to mě nikdy nenapadlo :) Moc děkuju za tip, poslední dobou od sójového masa dost upouštím, právě proto, že jsem líná ho předvařovat :D Určitě to zkusím :)

      Vymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!