25. června 2013

summer paradise

Fotek z dovolený není nikdy dost a proto tu mám ještě jednu várku. Na FB stránce jste už mohli pár fotek vidět - jo, měli byste jí dát like pokud chcete být trochu napřed ;)

Taky jste si asi všimli nového vzhledu blogu..který vznikl zcela náhodně, ale já si ho naprosto zamilovala.

Dnes jsem byla podezřele akční.V 8 ráno mě probrala autoškola, pak jsem zvládla zaskočit do školy, na polikliniku, na poštu, na oběd a ještě ven s kamarádem :). A celou dobu jsem chodila pěšky! (ano, já, která normálně jezdí i jednu zastávku autobusem)










2 komentáře:

  1. Krásný fotky,áá ! Ta první:3 A žeru tvoje tetování.

    OdpovědětVymazat
  2. Yeeah! Jsem největší celebrita na světě, mám SWAG fotku na Meryblogu.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!