10. června 2013

set on a journey

Už za pár hodin jedu do Štrasburku a mimochodem pořád nemám sbaleno...asi bych pomalu ale jistě mohla začít. Je těžké dát dohromady jen pár věcí a to tak, aby se hodili na courání po městě a zároveň na večeři s europoslanci, zasedání parlamentu a bůhví čeho ještě.

A aby jste neřekli, že vás zahlcuji jen samými nepotřebnými informacemi, tak příští článek nebude o mě, ale půjde o recept, který byl vymyšlen cca před hodinou mým kamarádem Hanym. Zní to děsivě, ale musím říct, že šlo o jedno z nejlepších veganských jídel, které jsem zatím jedla :) Takže se pořádně těšte, máte na co!

Kdyby měl někdo tip co s sebou, tak sem s ním. Mám pocit, že mi půlka věcí chybí..



2 komentáře:

  1. Ahojda. Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!