30. června 2013

just perfect

  Poslední týden mě doslova postavil zpátky na nohy. Zjistila jsem, že je kolem mě mnohem víc lidí, kterým na mě záleží, než jsem si celou dobu namlouvala. Došlo mi, že se mám mnohem líp, než kdy předtím. A hlavně, že se mi daří hledat na všem to pozitivní a zlepšuju tak náladu sobě a snad i ostatním. Moje sebevědomí už není na nule. Začala jsem víc fotit, myslet občas jen na sebe,častěji vycházet z domu a celkově se bavit. Objednala jsem si pro radost ,,pár'' věcí na ebay. Celý týden jsem si vařila jen samé dobroty, zkoušela a upravovala recepty a ani jednou nestoupla na váhu. A cítím se skvěle! :)


recept na tuhle mňamku najdete v jednom z předchozích článků

fotila jsem kamarádovo koncert 

pekla jsem vegan. bábovku (recept brzy přidám)

KONEČNĚ! jsem v Budějovicích narazila na veganku :)



3 komentáře:

  1. Jsi straaašně hezká. A máš štěstí,spousta lidí spíš zjistí to, že je kolem nich méně lidí, kterým na něm opravdu záleží :) Anebo taky záleží to, jak moc se kolem sebe koukáš:)) Ale líbí se mi tvůj přístup,taky bych potřebovala někdy dávku optimismu.

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělý, že jsi šťastná. A ty tvoje lasagne si snad někdy udělám, protože vypadají fakt božsky :). Jinak já osobně žádnou veganku neznám (jen jednu budoucí :D).

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a ty navlnění vlasy ti moc sluší :).

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!