7. června 2013

hospital for souls

Asi jste si všimli, že jsem byla celkem dlouho neaktivní. Ano, omlouvám se jako vždy, ale je toho poslední týdny opravdu hodně, jak ve škole, tak v ostatních věcech. Kupodivu jsem zjistila, že vždy když nastane nějaký problém, píše se mi mnohem líp, než když jsem šťastná.

Včerejšek byl konečně trochu oddechový, protože jsme na našem gymnáziu pořádali takové přespání s hudebním a filmovým programem. Tenhle rok jsem se spontánně rozhodla do programu také přispět, a to seriálem Ovečka Shaun. Zjistila jsem, že opravdu nejsem blázen jen já, ale další kopa lidí a můj příspěvek tak slavil docela úspěch. (Tímto děkuji všem příznivcům a hlavně Šrájovi, který mě přesvědčil, že můj nápad není vůbec hloupý, a také ho realizoval :D)

V neděli mě nejspíš čeká nová kérka, což je pro mě teď jedna z mála pozitivních věcí. A příští týden už jen jeden den školy, pak strávím 3 dny ve Štrasburku a den na to Chorvatsko!:)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář jsem strašně moc ráda :) Vítám vaše názory, tipy a nápady na články!